Rekrutacja – informacje
Data publikacji: 2024-05-20
Właśnie ruszyła rekrutacja! Rodzicu:
- na stronie logowania załóż profil ze swoimi danymi (postępuj zgodnie z instrukcjami)
- zaloguj się do profilu
- po lewej stronie wybierz zakładkę „moje dziecko” i wprowadź wszystkie potrzebne dane
- po lewej stronie wybierz zakładkę „moje rekrutacje”)
- wprowadź wszystkie dane (wybierz nazwisko kandydata – swojego dziecka i typ rekrutacji – rekrutacja podstawowa)
- zatwierdź przyciskiem – „Przejdź do rekrutacji”
- pojawi się duże okno z napisem Rekrutacja podstawowe – kliknij w nie
- pojawią się dane Twojego dziecka – sprawdź je
- zjedź na dół strony i wybierz z listy szkołę lub szkoły, którą/którymi jesteś zainteresowny (rozwiń pasek Wybór oddziałów na listę preferencji)
- wyślij wniosek
PAMIĘTAJ, by przynieść do placówki wniosek z podpisami rodziców, chyba że wniosek został podpisany elektronicznie.
Po otrzymaniu świadectwa ukończenia szkoły i wyników egzaminu, wpisz wyniki swojego dziecka w zakładce „oceny i osiągnięcia”.